Odhodlaní zmeniť svet

Odhodlaní zmeniť svet

Chceme zmeniť svet? Asi každý z nás má také obdobie, je plný elánu, myslí si, že dokáže všetko zmeniť. Ale potom príde prvá prekážka, ťažší problém a väčšinou sa vzdávame, prestávame bojovať a nechávame to na niekoho iného. Ale aj napriek tomu, že sa nám zdá, že svet sa zmeniť nedá, Július Slovák v knihe Odhodlaní zmeniť svet ponúka praktický príklad, že sa to dá. Brožúrovaná kniha nám ponúka prehľad Júliusovho života, cez ktorý dokázal Boh zmeniť svet k lepšiemu. Treba sa len nechať ním viesť a byť otvorený pre každú maličkosť, ktorú pre nás Nebeský Otec pripravil.

„Láska sa nepozerá späť. Láska hľadí vpred a povzbudzuje nás, aby sme sa stali lepšími než sme boli včera!“

Pri čítaní knihy som bola veľmi očarená a prekvapená, ako sa Július nechal viesť v živote Bohom a koľko dobra dokázal vďaka nemu urobiť. Veriacim sa stal v puberte a dal Bohu podmienku, že keď už má s Bohom niečo mať, tak nech je to naplno. A Boh mu samozrejme dal naplno pocítiť Jeho prítomnosť. Július sa stal praktizujúcim veriacim a začal snívať o dobre a zmene svojho mesta. A keďže Boh sníval tie isté sny, mesto a ľudia v ňom sa začali postupne meniť. A nemenilo sa len jedno mesto, ale aj mnoho ďalších.

„Keď príde Boh a dotýka sa našich rán, má jediný zámer, ktorým je uzdravenie.“

Kniha je rozdelená na desať kapitol, ktoré nás prevádzajú formovaním Júliusa a aj pôsobením Boha v jeho okolí a v akciách, ktoré chystal. Aj vďaka Júliusovmu odhodlaniu sa rozbehli modlitby chvál, festival Godzone, vyliečilo sa veľa ľudí a mnohí sa obrátili k Otcovi. Mňa osobne najviac zaujala kapitola s názvom: Snívať Božie sny, ktorá mi ukázala, aké dôležité je mať sny, ktoré sa prvým krokom menia v cieľ. Na knihe by som vytkla len to, že Július sa opakovane vracal k niektorým myšlienkam, až sa mi zdalo, že sa veľa opakujú. A kedže veľa rozprával o svojom živote, niekedy kniha zachádzala až do autobiografie.

„V čomkoľvek, za čo bojujeme by sme sa nemali pýtať, či sa to stane, ale VERIŤ tomu, že sa to stane.“

Naozaj odporúčam prečítať si túto knihu o Božej moci a milosti. Budete milo prekvapení, ako sa s Božou pomocou dá všetko a každý zmeniť. Čítanie tejto knihy ma veľmi povzbudilo a zanechalo chuť snažiť sa zmeniť svet v lepšie miesto!

Ak vás kniha Odhodlaní zmeniť sve od Júliusa Slováka zaujala, môžte si ju aj s podobnými knihami pohodlne zakúpiť na zachej.sk

SLOVÁK, Július. Odhodlaní zmeniť svet. GD IDENTITY 2017. 196s. ISBN 9788097231682