Milovanej princovej neveste

Milovanej princovej neveste

Ľúbostné listy od tvojho princa

Kniha Milovanej princovej neveste je ďalším očarujúcim dielom Sheri Rose Shepherd. Po prečítaní Milovanej princeznej som sa nevedela dočkať ďalšej autorkinej publikácie. Dúfala som, že moje srdce opäť zavedie do nebeských výšin. V tejto krásnej knižke nám však autorka neponúka len ľúbostné listy, ale aj odpovede na ne. Veľmi sa mi páči toto spracovanie, pretože nabáda k tomu, aby sme nielen počúvali, čo nám Boh chce povedať, ale aj vrúcne odpovedali na jeho hlas.

Pri čítaní listov som opäť cítila, že sú určené konkrétne pre mňa! Hoci ich nenapísal svojou rukou Boh, verím, že viedol autorkinho ducha, pri ich písaní. Niektoré listy spolu s inšpiráciou z Biblie som si čítala viac krát a žasla som nad tým, ako je možné, že som si pri čítaní Božieho slova naplno neuvedomila nielen hlboký zmysel slov, ale aj to, že adresátom som ja! Boh ma prostredníctvom listov upokojuje a zas a znova uisťuje, že je tu pre mňa vždy, keď na neho zavolám.

„Áno, príď a objím ma, kým plačem. Je to veľká útecha pre moju dušu, keď môžem k Tebe kedykoľvek prísť. Upokojuje ma vedomie toho, že v temnotách nie som sama. Ďakujem Ti, Princ môj, môj Pán, že sa ma z nebies dotýkaš svojou láskavou rukou a zotieraš mi slzy.“

Snažím sa čítať Sväté písmo pravidelne a tiež aj knihy, ktoré môžu prehĺbiť moju vieru. Veľmi veľa nad tým, čo čítam uvažujem, vyslovene túžim po tom, aby sa to dobré zakorenilo v mojej duši. No priznávam, že málo kedy vediem s Bohom otvorený dialóg ako to ukazuje autorka v knihe Milovanej princovej neveste. Prečo? Sama neviem, prečo som to doposiaľ takto nerobila. Pritom sa mi to zdá po prečítaní tejto knihy úplne prirodzené a tak žiadúce. Veď práve na toto náš Boh čaká, aby sme s nim mali živý vzťah rovnako ako so svojimi blízkymi.

„Rád Ťa zachraňujem v nebezpečenstve, moja najdrahšia,preto nabudúce, keď sa budeš potrebovať dostať z problémov, volaj na mňa, svojho Princa, a ja prídem.“

Predstavte si veľmi reálne ako by sa vám páčilo keby ste svojej manželke/ svojmu manželovi či niekomu blízkemu hovorili o tom ako ho máte radi, ako tu túžite byť pri ňom, ako mu chcete dať tisícimi spôsobmi najavo, že ho milujete a on by vás len vypočul. No možno by sa aj zamyslel a viac nič. Nechceli by ste od neho nejakú spätnú väzbu? Alebo ak by váš monológ bol o nejakom probléme, nechceli by ste počuť jeho názor? Ja by som sa cítila veľmi zranená keby so mnou blízki takto nekomunikovali. Ako sa asi cíti Boh keď jeho lásku a jeho starostlivosť o nás nechávame bez povšimnutia či akejkoľvek reakcie?

„Keď sa na Teba pozriem, vidím poklad, ktorý treba odhaliť, Princeznú, ktorá túži zažiariť, a Nevestu, ktorá je pripravená byť milovaná…. Milujem to, keď sa na Teba môžem pozerať…. Keby si len mohla hľadieť mojimi očami, aká si nádherná, už by si o sebe nikdy nepochybovala.“

Takže celkovo knihu hodnotím tak, že ma donútila porozmýšľať nad sebou a prehodnotiť svoj doterajší vzťah. Dúfam, že aj mnohých ďalších, rovnako ako mňa inšpiruje k hlbšiemu vzťahu a k pravidelnému dialógu s Bohom. Ak sa vám kniha páčila môžete si ju zakúpiť na zachej.sk Ak ste ešte nemali možnosť čítať nič od Sheri Rose Shephard vrelo vám odporúčam aj knihu Milovanej princeznej.

SHEPHERD, Sheri Rose. Ľúbostné listy od tvojho princa. Milovanej princovej neveste. Prvé vydanie. ver.sk 2017. Bratislava. 205s. ISBN 9788089793136