Kvapky požehnania

Kvapky požehnania

Kniha Kvapky požehnania je zbierkou dvadsiatich skutočných príbehov zo Slovenska. Na pohľad útla knižka v sebe skrýva mnoho pekných myšlienok a svedectiev o Bohu a zázrakoch. Kniha je veľmi povzbudivá a spríjemnila mi zhon bežných dní. Hoci sú príbehy pomerne krátke, čítala som maximálne dva, tri za deň. Takto som si „dávkovala“ kvapky požehnania denne a mala som veru o čom premýšľať. Zrazu som si uvedomila, že niekedy riešim úplne nepodstatné veci.

„Áno, naša cesta do nebeskej vlasti je plná prekvapení a plná zázrakov. Po tomto dni som ešte väčšmi utvrdená v tom, že Pán kráča spolu s nami a dáva sa nám spoznávať v ľuďoch, ktorých stretávame.“

kvapky-pozehnaniazadV knihe sa nachádzajú rôzne príbehy z rôznych oblastí života. V jednotlivých príbehoch ľudia rozprávajú svedectvá, ako v ich živote koná Boh. Aké veľké zázraky sa aj dnes prostredníctvom neho dejú. Aká dôležitá je modlitba a aké je krásne keď sa viacerí v modlitbe spojíme. O tom, že sú naozaj skutočné, som sa presvedčila po prečítaní jedného z nich, keď som si uvedomila, že ho poznám. Poznám tú konkrétnu ženu a viem, že to je naozaj tak. Hoci som jej príbeh už počula na duchovnej obnove, je krásne, že sa vedela verejne podeliť o to ťažké, čo prežila.

„Netušila som, že cez túto tragédiu dvoch rodín spoznám živého Boha Otca, že si otvorím srdce a dovolím mu prísť do najbolestnejších oblastí môjho života.“

Kniha Kvapky požehnania vznikla ako výsledok súťaže, preto vďaka za jej napísanie patrí dvadsiatim konkrétnym ľuďom, ktorí dokázali zverejniť svoje svedectvá.

KOLEKTÍV AUTOROV. Kvapky požehnania. Kumran, 2015. ISBN 9788089487646.