Zvolil si klince

Zvolil si klince

Padnete. Snažíte sa vstať. Ide to ťažko. Po namáhavom vstávaní vás opäť hriech zrazí na kolená. Padáte úplne na dno. Myslíte si, že viac sa už nedá. Ale dá sa padnúť ešte viac. A potom to príde. Odpustenie. Láska. Nechápeme, čo sa deje. Niekto pri nás stojí a dvíha nás. Niekto nám už odpustil. Niekto nás už miloval dávno predtým, ako sme ho poznali. To je náš Boh. On si už klince zvolil. Zvoľme si aj my Jeho!

„Pripusťme, že pľuvance vojakov simbolizujú nečistotu našich sŕdc. A pozorujme, čo s našou nečistotou robí Ježiš. Odnáša ju na kríž.“

Kniha Zvolil si klince od Maxa Lucada je nesmiernym povzbudením do života. Ukáže nám lásku, akú k nám Boh má. Ukáže milosrdenstvo, ktoré nám dáva. V pätnástich kapitolách nás prevedie Kristovým rozhodnutím vziať na seba naše hriechy. Prežijeme spolu s Kristom opäť bičovanie, posmievanie, cestu na Golgotu a ukrižovanie. On to všetko spravil z lásky k nám. Vieme aj my spraviť niečo pre Neho?

„No chcete vedieť najúžasnejšiu vec o tom, ktorý vymenil nebeskú korunu za tŕňovú? Urobil to pre vás. Len pre vás.“

Pre mňa to bolo druhá kniha, ktorú som od Maxa Lucada čítala. Vôbec ma nesklamala a splnila všetky moje očakávania. Veľmi sa mi páči Maxov štýl písania. V každej kapitole sa nájde praktický príklad zo života, ako sa bežne zachováme. Tiež navnadí čitateľa spytovať si svedomie. Od knihy som sa nevedela odtrhnúť. Ukázala mi, ako nesmierne ma Boh miluje a čo pre mňa už urobil. Dala mi odpovede na otázky, ktoré ma trápili. Dokázala by som ju čítať stále dookola a vždy si z nej vybrať niečo nové.

„Keby len… keby sa dali napraviť všetky zlé rozhodnutia. Môžete to urobiť. Jedno dobré rozhodnutie pre večnosť vynahradí tisíc zlých na tejto zemi. Voľba je na vás. “

Naozaj odporúčam prečítať si túto knihu. Budete mať pocit, že celý čas stojíte pri Kristovi. A pochopíte, z akých dôvodov si zvolil klince. Ak vás zaujala môžete si ju objednať na kumran.sk

LUCADO, Max, Zvolil si klince. Prvé vydanie. kumran.sk 2017. 160s. ISBN 9788089487837