Je za tým Boh

Je za tým Boh

Keď sa zázraky dejú bežným ľuďom

Kniha Je za tým Boh je plná svedectiev ľudí, ktorí na vlastnej koži pocítili Boží dotyk. Don Jacobson zozbieral štyridsaťšesť príbehov, ktoré môžu vliať nádej do vašich ťažších dní. Nad niektorými príbehmi budete žasnúť, pri iných sa vám budú tisnúť slzy do očí. Nájdete tu však aj také, ktoré budú znieť dobrodružne a fantasticky, ktorým je ťažko uveriť. Preto je dobré, že do knihy zaradili aj také, ktoré sa aj vám bežne stávajú, ale neuvedomujete si to. Zázraky malé či veľké sa nediali len počas Ježišových čias. Dejú sa aj dnes! Rozprávajme o nich! Šírme ich! Buďme aj my svedectvom živej viery, ktorá je plná zázrakov!

Mám veľmi rada takéto typy kníh, a to hlavne v obdobiach, keď mám veľa starostí a málo času na čítanie. Len jediný príbeh stačí na to, aby sa zmenil váš deň. Každý z nich má len pár strán, no tieto bohate stačia na vyrozprávanie svedectva, o ktoré sa chcú s čitateľmi podeliť. V knihe ma zaujali mnohé príbehy, ktorých hĺbka a presné Božie načasovanie mi miestami vyrážali dych. Najlepšie sa mi však čítalo o tých bežných, ktoré by niektorí ľudia mohli považovať za obyčajné náhody života. Pri ich čítaní som si spomenula na mnohé svoje osobné zázraky, v ktorých som cítila, ako sa Boh krásne stará o všetky moje potreby. Už x-krát sa nám doma stalo, že keď sme nutne potrebovali kúpiť niečo drahšie, mali to práve vtedy v akcii a niekedy v oveľa lepšej kvalite, ako sme si chceli kúpiť či mohli dovoliť. Taktiež oblečenie pre deti, ktoré bežne človek musí nakupovať každých pár mesiacov, mi doslova spadnú z neba. Niekto len tak príde a opýta sa, nepotrebuješ náhodou oblečenie? Donesiem ti plné vrece. Častokrát zostanem až šokovaná, že toho príde toľko, že zostane aj pre ďalšie rodiny 🙂

„A je to naozaj tak. Je za tým Boh! Keď som sa vzdala svojej pozemskej túžby mať veci pod kontrolou a odovzdala som to všetko Bohu, on mi ukázal, aký je mocný. Keď som od toho odstúpila ja, vstúpil do toho on.“

Kniha Je za tým Boh nie je prvou zbierkou svedectiev, ktorú sa podarilo Donovi Jacobsonovi vytvoriť. Už dávnejšie zostavil a vydal knihy Keď Boh robí citronádu a Keď Boh robí citronádu II. Pre dnešnú dobu, ktorá je tak veľmi presiaknutá negativizmom a zlými správami je potrebné šíriť svedectvá o zázrakoch, ktoré sa ľuďom dejú v súčasnosti. Ešte vždy totižto existujú ľudia, ktorí si myslia, že zázraky sa už nedejú. Nádej, ktorú človek cíti pri ich čítaní, môže zmeniť jeho srdce, ktoré bude schopné konať vo svojom živote s oveľa väčšou dôverou v Boha. Pretože náš Boh je Bohom zázrakov, cez ktoré zakúšame jeho otcovu starostlivosť o nás v každodennom živote.

„Zázraky sa dejú dodnes. Niekedy len musíme byť dosť poslušní na to, aby sme tomu uverili.“

Vrelo vám odporúčam túto knihu zázrakov. Verím, že šírením svedectiev z nej ukážeme svetu, že zázraky sú tu aj dnes pre nás všetkých!

Ak máte radi podobné príbehy, odporúčam vám aj knihy vydavateľstva Kumran, ktoré obsahujú svedectvá ľudí zo Slovenska: Vánok požehnania a Kvapky požehnania.