Boh za teba bojuje do poslednej chvíle

Boh za teba bojuje do poslednej chvíle

Máš pocit, že si v živote opustený, sám a nikto pri tebe nestojí? Tak to nie je pravda. Boh za teba bojuje do poslednej chvíle! Takto sa volá tretia kniha od farára Mariána Kuffu, ktorá absolútne nesklamala, ba práve naopak. Kniha ma povzbudila, potešila a hlavne ukázala, že Bohu naozaj nič nie je nemožné! Čítanie tejto knihy vo forme interview nás prevedie celým jeho životom a ukáže nám, ako v ňom Boh konal. Taktiež ako Boh uskutočnil množstvo zázrakov prostredníctvom farára Kuffu, vďaka ktorému sa obrátilo a uzmierilo veľké množstvo hriešnikov. V knihe sa dozviete nielen o jeho pôsobení v Žakovciach, ale aj o jeho detstve, mladosti i o tom ako prežíval čas v seminári.

„Cirkev je taká roľa, ktorá ma svoje nedostatky. Božský prvok je vždy svätý, ľudský je nedokonalý. Je to roľa kamenistá, tŕnistá a s mnohými chybami, ale ukrýva poklad.“

Marián Kuffa ma naozaj zaujal svojím životným príbehom. Pri čítaní knihy som si rekapitulovala svoj život a zistila, že môžem veľa vecí zmeniť. Veľmi sa mi páči jeho vzťah s ľuďmi, predovšetkým s jeho mamou. Či už tou pozemskou, ale predovšetkým aj tou Nebeskou. Tiež ma zaujalo, akú silu prikladá požehnaniu. Pretože s požehnaním sa všetko darí lepšie a dobro sa rozmnožuje…

„S láskou je to podobne ako s dierou. Čím viac z nej odoberieš, tým je chudobnejšia. Čím viac vezmeš, tým je diera väčšia. Neochudobnieš, ale budeš bohatší.“

Oslovil ma naozaj každý okamžik z jeho života. Napríklad ako dokázal prežiť ako kresťan počas režimu, ako začal svoje pôsobenie v Žakovciach a tiež ako sa venuje chorým, postihnutým, alkoholikom, väzňom a mnohým ďalším. Vďaka forme, akou je kniha písaná, máte pocit, že sa osobne rozprávate s farárom Kuffom. Kniha veľmi dobre vystihuje jeho život a pôsobenie Boha v ňom. Čítanie bolo veľmi poučné a naozaj zaujímavé. Po prečítaní som mala plno otázok a túžila som sa s týmto kňazom stretnúť osobne a porozrávať.

„Bola to kvalitná spoveď a tomu chalanovi odpadol balvan zo srdca. Slzy ho zaliali. Hovorím mu: „To nič, Peťo, poplač si, slzy pokánia sú dar.“ On zaspal a onedlho zomrel. Veľa je takýchto príbehov.“

Tiež ma veľmi zaujalo ako neustále opakuje, že chce, aby každý z jeho farnosti zomrel vyspovedaný a zmierený s Bohom. Inšpirovalo ma to k tomu, aby som bola vždy pripravená, lebo nikdy nevieme, kedy si nás Pán povolá. Boh naozaj pracuje v našom živote, aj keď to veľakrát nevidíme. Vďaka posolstvu tejto knihy snáď konečne pochopíme, že najlepšia cesta, je tá s naším Nebeským Ockom! Prečítajte si aj vy životnú cestu Farára Kuffu, ktorý sa tu snaží byť pre druhých a zachraňovať aj toho najväčšieho hriešnika.

O farárovi Mariánovi Kuffovi a príbehoch, ktoré zažil si môžete prečítať v knihách Maturita z lásky a Kazateľnica života, ktoré v sebe nesú veľkú hĺbku a posolstvo.

Ak vás kniha Boh za teba bojuje do poslednej chvíle zaujala, môžete si ju pohodlne kúpiť na zachej.sk

KUFFA, Marián. Boh za teba bojuje do poslednej chvíle. BeneMedia 2017. 183 s. ISBN 9788097258726