Neviditeľná invázia

Neviditeľná invázia

Príbeh Neviditeľná invázia je napínavým pokračovaním prvého dielu Kráľovskí bojovníci. Naší mladí kráľovskí bojovníci sa majú ešte čomu učiť a tak sú v druhom diele podrobení bojom, o akých sa im ani nesnívalo. Autorky Priscilla Shirerová a Gina Detwilerová poodhalia vašim deťom krásnou fantastickou formou, aké boje ich v živote čakajú.

„Nikto neodpovedal. Nemohli. Umlčala ich hrôza. Lúč postupne mohutnel a vystupoval čoraz vyššie na oblohu. Deti si čoskoro uvedomovali, že je to oheň. A mieril priamo na nich.“

Kráľovskí bojovníci sa nevedia dočkať nového dobrodružstva, ktoré ich čaká. Stále čakajú na novú správu v telefóne od Ruwacha. Po minulom dobrodružstve majú pocit, že vedia všetko, čo im do bojov treba, no opak je pravdou. Ruwach deti prekvapí tým, že im dá zbrane, ktoré majú používať nielen v Ahoratose, ale aj vo svojom svete, kde ich môže nepriateľ kedykoľvek napadnúť. Kráľovskí bojovníci s napätím očakávajú naozajstné zbrane. Avšak Ruwach ich zaskočí tým, že ich výzbrojou má byť štít viery.

„Kráľovským bojovníkom doteraz nenapadlo, že by na nich nepriateľ mohol zaútočiť na zemi. Pri tej predstave sa im prudko rozbúšili srdcia. Vedeli, že súboje, ktorým čelili v Ahoratose, mali vplyv na ich životy na zemi, ale nepočítali s tým, že by nepriateľ viedol proti nim vojnu tu.“

Brianna a Evan porušili zákaz. Vzali si z Jaskyne do svojho sveta niečo, čo im nepatrilo. Keby tušili, aké vážne následky budú mať ich činy, nikdy by nepokúšali osud. Nepriateľ čakal pripravený na to, kedy bojovníci urobia chybu, ktorú bude môcť využiť vo svoj prospech. Vďaka nim bude môcť preniknúť aj do ich sveta, kde bude môcť začať neviditeľná invázia entov. Husté mračno blížiacich sa entov však vidia len bojovníci, podarí sa im zachrániť nič netušiacich ľudí, ktorí si vôbec neuvedomujú nebezpečenstvo, ktoré im hrozí?

„Musíš veriť princ Manuel.“ Ruwach odpovedal na otázku, ktorú Manuel ani nepoložil.
„Veriť?“
„Áno. Viera je tvojím štítom.“
„Ako môže byť viera štítom? To je nemožné!“
„Nič. Nie. Je. Nemožné. Ruwach vyslovil každé slovo tak, akoby bolo samostatnou vetou.

Napriek tomu, že kniha je určená pre deti od 8 do 12 rokov, odporúčam ju aj vám, rodičia. Možno vďaka tejto výnimočnej trilógii skôr pochopíte, čomu čelia vaše deti práve v tejto chvíli. Už v tomto veku ich treba pripravovať na boje, ktoré ich čakajú teraz i v budúcnosti. Myslím, že príbehy mladých kráľovských bojovníkov, ktorí bojujú proti entom a zákerným zbraniam si veľmi rýchlo získajú srdcia vašich detí 🙂

Na knihe Neviditeľná invázia sa mi páčili viaceré veci, no oceňujem hlavne tieto dve. Je napísaná tak napínavo, že aj ja, dospeláčka, som mala problém sa od nej odtrhnúť. Druhá vec je spôsob, akým autorky opisujú boje, ktoré bojovníkov čakajú a zbrane, ktoré k nim budú potrebovať. Tiež sa mi páčilo, ako autorky poukázali na silu priateľstva. Podržať priateľa v zlých chvíľach jeho života, to je to, čo by sme mali už od ranného detstva vštepovať do sŕdc našich detí. V knihe je viac hlbokých posolstiev, pre ktoré si ju cením. Myslím si preto, že by bolo veľmi vhodné, aby rodičia s deťmi o nej diskutovali a prípadne im povysvetľovali hlbší význam knihy.

Ak vás moja recenzia na knihu Neviditeľná invázia zaujala, môžete si ju pohodlne kúpiť na kumran.sk

Ak ste ešte nemali možnosť prečítať si prvý diel trilógie Kráľovskí bojovníci, vrelo vám ju odporúčam.

Táto recenzia bola napísaná vďaka službe www.storpic.com