Bojuje za vás

Bojuje za vás

Každý deň sa musíme rozhodnúť zas a znova pre Krista. Každý deň musíme bojovať s pokušeniami. Aj keď jeden deň zvíťazíme, na ďalší musíme bojovať ďalej. Veľakrát je to naozaj únavné. Ale Boh už za nás každý boj vyhral. On už porazil naše múry Jericha. Musíme sa len viacej modliť a menej si zúfať. Musíme mu veriť. Po prečítaní brožúrky Bojuje za vás, sa vám duchovný boj podarí bojovať lepšie a účinnejšie.

„Boh to urobí aj pre vás. Vaším Jerichom je váš strach. Váš hnev, zatrpknutosť alebo predsudky. Vaším Jerichom je akýkoľvek postoj či zmýšľanie, ktoré vás oddeľuje od radosti, pokoja alebo dopočinku.“

Malá brožúrovaná kniha od Maxa a Andrea Lucado nám dáva návod ako bojovať duchovný boj s diablom. Ukazuje nám, že Boh ho už vyhral a my sa musíme len rozhodnúť pre neho a odovzdať mu každý okamih nášho života. Kniha sa skladá z dvoch častí. Prvá, kratšia, nám názorne ukazuje ako bojovať. Prirovnáva náš boj k Jozuemu a bránam Jericha, ktoré mal dobyť. Pomocou viery v Boží plán sa mu na siedmy deň podarilo dobyť brány Jericha a obsadiť mesto.

„Načiahni ruku, povedal som mu, chyť myšlienku a zahoď ju do odpadu. A len čo to urobíš, nahraď ju veršom z Písma.“

V druhej časti sa nachádza štyridsať zamyslení a modlitieb. Pre každý deň je určená chvála, Božie slovo a modlitba. Každý deň sa zobudíme a môžme začať práve s týmto povzbudením do duchovného boja. Dodá nám to silu, odhodlanie a vytrvalosť kráčať aj ten deň s Kristom. Nechajte si pomôcť v zápase s víťazom, ktorý pre nás už zvíťazil a boj vybojoval.

„Drahý Otče, iba ty dokážeš uspokojiť najhlbšie túžby mojej duše. Napĺňaš ma láskou, radosťou a nádejou, a to sú dary, ktoré pretrvávajú. Veci na tejto zemi ma znepokojujú, ale v tebe nachádzam opravdivú lásku. “

Prvú časť tejto brožúrky som prečítala za pár minút. Veľmi ma povzbudila a pomohla mi chápať duchovný boj, ktorý prežívam. Ďalej som sa vždy ráno pomodlila jednu stranu z knihy. Myšlienky a Božie slovo boli naozaj účinné a nápomocné do každého dňa. Kniha, síce malá a krátka, ma zaujala a oslovila. Autor Max Lucado patrí k mojím obľúbeným a autorka Andrea Lucado dodala knihe aj jemné ženské prvky. Z celého srdca odporúčam ako veľkú posilu do každodenných zápasov.

Ak vás recenzia zaujala, knihu aj s ďalšími od tohto autora si môžete zakúpiť na kumran.sk

Ak vás zaujal autor Max Lucado odporúčam vám aj ďalšie jeho knihy: Zázrak v kaviarni Higher Grounds, Vďaka Betlehemu, Skôr než povieš amen a Zvolil si klince.

LUCADO, Max. LUCADO, Andrea. Bojuje za vás. Prvé vydanie. kumran.sk. 2018. 64s. ISBN: 9788089487967